OPIS
Opel Mokka X – 1.4 Turbo 152KM – Automat 8 biegów – 4x4 – Czarny Elegancki Drapieżnik
Proszę Państwa, proszę usiąść wygodnie, bo na placu ZatokaAut właśnie wylądował samochód, który wygląda tak, jakby ktoś zapytał projektanta:
„Zrób auto, które będzie jednocześnie miejskie, eleganckie, rodzinne, drapieżne, wygodne, oszczędne i takie, że sąsiad z trzeciego piętra od razu zacznie googlować, ile kosztuje przesiadka do Mokki.”
I projektant… zrobił.
Przed Państwem Opel Mokka X z legendarnym silnikiem 1.4 Turbo o mocy 152 koni, w parze z 8-biegowym automatem, który zmienia biegi tak gładko, jakby smarował je dobrym szwajcarskim masłem – i to jest ważne, bo auto właśnie ze Szwajcarii przyjechało, a wiadomo: ze Szwajcarami nie ma żartów – tam nawet zegarki chodzą punktualnie, a samochody serwisują tak, jakby miały startować w Formule 1.
Przebieg? 91 000 km – czyli tyle co nic. Rocznik? Dwa tysiące osiemnaście – creme de la creme Mokki X.
Kolor? Czarny, głęboki jak sumienie sąsiada, który mówi że „to nic, tylko tak patrzę”. Na żywo wygląda tak, że przechodnie odwracają głowy, a wróble przelatują niżej, żeby lepiej zobaczyć.
⸻
Wyposażenie, które robi większe wrażenie niż pokaz fajerwerków 11 listopada
Z zewnątrz:
• Lampy full LED – świecą tak, że jak je włączysz, to w gminie odnotują zanik nocnego mroku.
• Czujniki parkowania – auto parkuje się praktycznie samo, Ty tylko siedzisz i wyglądasz inteligentnie.
• Napęd 4x4 – jedziesz gdzie chcesz: błoto, śnieg, trawa, górki, do teściowej… choć to ostatnie nie każdy poleca.
• Srebrne felgi + plastikowe wstawki – robią wrażenie, jakby auto wyszło dopiero co z jakiegoś programu „Metamorfozy na bogato”.
A w środku…
Tu to już jest luksus, proszę Państwa.
• Tapicerka pół skóra pół materiał – praktycznie jak w limuzynie, tylko bez konieczności posiadania kierowcy.
• Skórzana kierownica wielofunkcyjna – miękka, wygodna, robi „wow” podczas jazdy.
• Tempomat – ustawiasz, jedziesz i możesz się zastanawiać nad sensem życia.
• Elektryczne lusterka, elektryczne szyby – czyli wszystko, co powinno się poruszać, porusza się elektrycznie.
• Nawigacja – nie musisz pytać, którędy jechać, nawet jak jedziesz do teściowej, a szkoda.
• Kamera cofania – widzisz więcej niż ochroniarz na stadionie.
• Klimatronik 2-strefowy – Ty 21 stopni, pasażer 18 stopni i zero kłótni.
• Podgrzewane siedzenia – komfort zimą na poziomie „o, cieplutko!”.
• Asystent pasa ruchu – gdybyś nawet zasłuchał się w radio, to on i tak czuwa.
⸻
Stan techniczny i formalności
Auto:
• Serwisowane,
• Świeżo sprowadzone ze Szwajcarii,
• W pełni opłacone,
• Przygotowane do rejestracji,
• Koszt rejestracji tylko 150 zł (czyli mniej niż dobre sushi).
Wystawiam fakturę – kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.
Jest opcja pisemnej gwarancji od 1 do 12 miesięcy, na spokojnie.
Jest opcja transportu auta pod dom – cały kraj i zagranica.
Jest jazda próbna, diagnostyka, doradztwo, kredyt, leasing – wszystko, jak w prawdziwym salonie, tylko bez garniturów i sztucznego uśmiechu.
⸻
Podsumowanie dla wymagających
Ten Opel Mokka X to samochód dla ludzi, którzy chcą:
• jeździć elegancko,
• mieć napęd 4x4,
• komfort automatu,
• dobry rocznik,
• niski przebieg,
• porządne wyposażenie,
• i poczuć, że kupują auto od komisu, który nie ściemnia.
W skrócie:
Stan – premium.
Wygląd – bomba.
Jazda – bajka.
Cena – normalna.
Zapraszamy do ZatokaAut – tu auta sprzedają się szybciej niż schabowe w barze mlecznym w piątek o 14.