OPIS
HYUNDAI i20 1.2 BENZYNA | KLIMATYZACJA | TANIE W UTRZYMANIU | OPŁACONY | VAT MARŻA | GOTOWY DO JAZDY
Jeśli szukasz samochodu, który:
– zmieści się wszędzie,
– nie spala więcej niż Twoje żelazko,
– nie woła o uwagę mechanika co drugi tydzień,
– a przy tym wygląda jakby właśnie wrócił z wieczornego bankietu dla miejskich dżentelmenów –
to… właśnie znalazłeś.
Przedstawiam Ci Hyundai’a i20 – mistrza oszczędności, króla miasta i przyjaciela Twojego portfela. To nie jest samochód dla tych, którzy lubią się popisywać. To auto dla tych, którzy wiedzą, co robią i wolą wydawać pieniądze na wakacje, pizzę i życie, a nie na stację benzynową i warsztat.
⸻
POD MASKĄ:
Silnik 1.2 benzyna, czyli złoty środek pomiędzy „jadę” a „nie zbankrutuję”.
Moc 78 koni – czyli tyle, żeby spokojnie wyprzedzić rowerzystę, ruszyć spod świateł bez modlitwy i wjechać pod górkę bez pchania.
Manualna skrzynia 5-biegowa – prostota, kontrola, żadnych cudów, po prostu działa.
⸻
CO WIDZISZ?
• Kolor? Piękna, głęboka czerń, która wieczorem wygląda jak lakier fortepianowy, a rano jak świeżo zaparzona kawa.
• Nadwozie? Kompaktowe, zwinne, łatwe do zaparkowania nawet na miejscu, które ktoś zostawił tylko dla hulajnogi.
⸻
A CO W ŚRODKU?
• Klimatyzacja – działa jak należy, chłodzi lepiej niż zimny arbuz w sierpniu
• Fotele wygodne, przestrzeń w środku zaskakująca – jak na segment B, to niemal luksusowa loża VIP
• Audio, które gra czysto i przyjemnie – czy to radio, czy Twoja ulubiona lista „kawa + korek”
• Duży bagażnik – mieści zakupy, torbę sportową, dwa plecaki i jeszcze parę siatek z Biedronki
⸻
DANE TECHNICZNE:
• Rok produkcji: 2012
• Przebieg: 163 000 km (czyli dopiero się rozgrzał – te jednostki 1.2 robią i po 300 tys. bez kapcia)
• Spalanie? 5-6 litrów na 100 km.
Czyli zamiast tankować, możesz co miesiąc kupić sobie pizzę rodziną i jeszcze zostanie na lody.
• Napęd na przód – prostota, niezawodność, brak cudów
• 5-biegowy manual – wrzucasz bieg i jedziesz, nie filozofujesz
⸻
STAN TECHNICZNY:
Auto świeżo sprowadzone z Niemiec, a jak wiadomo – Niemiec płakał, jak sprzedawał.
W pełni opłacone, gotowe do rejestracji, koszt rejestracji tylko 150 zł.
Wszystko działa, nic nie stuka, nic nie puka – odpala, jeździ, hamuje, skręca – czyli spełnia wszystkie warunki dobrego samochodu.
⸻
CO DOSTAJESZ?
• Faktura VAT-marża – zero podatku PCC, zero biegania po urzędach
• Możliwość transportu pod dom – cała Polska, a jak trzeba, to i do babci do Berlina
• Gwarancja od 1 do 12 miesięcy – dla tych, którzy lubią mieć papier, a nie tylko dobre słowo
• Pomoc w kredycie, leasingu, finansowaniu, OC, AC, uścisku dłoni i kawie na miejscu
• Jazda próbna? Oczywiście.
Stacja diagnostyczna? Jasne – nie boimy się, bo nie mamy czego ukrywać.
⸻
DLA KOGO TO AUTO?
Dla:
– świeżego kierowcy
– osoby, która chce w końcu pozbyć się starego diesla, który pamięta czasy Nokii 3310
– mamy, taty, babci, córki, studenta, pracownika mobilnego – kto pierwszy, ten lepszy
– każdego, kto ceni spokój, oszczędność i prostotę
⸻
PODSUMOWANIE:
To auto nie będzie Cię zawodzić, nie będzie grymasić, nie będzie marudzić.
Po prostu będzie jeździć. Z punktu A do punktu B. Cicho, tanio i niezawodnie.
I co najważniejsze – zrobi to z klasą i wdziękiem, jak przystało na miejskiego spryciarza.
Nie obiecuję Ci gwiazd z nieba.
Obiecuję Ci Hyundai’a, który po prostu działa.
Dzwoń. Bo drugi taki długo nie postoi.
Zresztą… przy tej cenie i stanie to może już nie stoi.