OPIS
BMW X3 3.0i xDrive 272 KM • Manual • Po lifcie • Niebieski – „bulterier w garniturze”
Są SUV-y, które robią wrażenie na parkingu pod galerią. I jest BMW X3 3.0i po lifcie, które robi wrażenie wszędzie: na autostradzie, na leśnym dukcie i pod domem teściowej – gdzie zawsze, ale to zawsze, trzeba zaparkować „pod linijkę”. Ten egzemplarz to niebieski strzał w dziesiątkę: elegancki kolor, który w słońcu wygląda jak świeżo wypolerowany granat, a po deszczu jak kropla z folderu BMW.
Serce sprawy: 3.0 benzyna 272 KM, manual i xDrive
Pod maską – legendarne R6 3.0 (272 KM), czyli klasyka, którą kocha każdy, kto lubi „prawdziwe” motory. Pośredni wtrysk – więc idealny pod LPG, jeśli zechcesz jeździć taniej niż sąsiad kompaktem w dieslu. Do tego manualna, 6-biegowa skrzynia – bo tutaj to Ty decydujesz, kiedy jedziemy głośniej, a kiedy tylko mrużymy oczy z przyjemności. xDrive (4x4) pilnuje trakcji, a Ty pilnujesz uśmiechu. W praktyce: sucho – jedziesz; mokro – jedziesz; śnieg – jedziesz i jeszcze pytasz, czy naprawdę to już zima.
Rocznik 2007, po lifcie
Lifting w X3 to nie tylko kosmetyka. To dojrzalszy wygląd, lepsze światła, przyjemniejsze detale. Ten egzemplarz wygląda tak, jakby co tydzień miał randkę z kosmetyką – linia prosta, proporcje zdrowe, nic nie udaje. Po prostu BMW.
Wyposażenie, które robi dzień (i noc)
• Ksenony + ringi (angel eyes) – nocą widać drogę, a inni widzą, że jedzie BMW.
• Bardzo ładne aluminiowe felgi + opony letnie – styl i przyczepność od pierwszych metrów.
• Skórzana tapicerka – trzyma fason lepiej niż nowa marynarka.
• Sportowe fotele kubełkowe – trzymają ciało w zakręcie, plecy dziękują po trasie.
• Elektro-fotele z pamięcią – ustawiasz raz, potem auto pamięta, nawet gdy Ty zapomnisz.
• Skórzana kierownica – pewny chwyt, gruby wieniec, wiadomo o co chodzi.
• Nawigacja – nie musisz tłumaczyć „to miał być skrót”.
• Elektryczne szyby – wszystkie, bez kompromisów.
• Klimatyzacja – chłodzi latem, osusza jesienią, koi nerwy cały rok.
• Podgrzewane siedzenia – zimą robią robotę lepiej niż kocyk z marketu.
• I jeszcze „wiele innych fajnych gadżetów” – bo w BMW przyjemne drobiazgi same się mnożą.
Pochodzenie, stan i papierologia (czyli bez stresu)
• Świeżo sprawdzone w Szwajcarii – tam „porządek” to nie hasło, to religia.
• W pełni opłacone i przygotowane do rejestracji – w urzędzie spędzasz chwilę, nie dzień.
• Koszt rejestracji: 150 zł – konkretnie i po polsku.
• Faktura – kupujący zwolniony z 2% PCC. Zostaje na pierwsze tankowanie i dobre kosmetyki do skóry.
Jak to jeździ? Opis dla smakoszy
W mieście – kultura, cisza, moment i miękki dół obrotów. W trasie – rzędowa szóstka śpiewa jak powinno śpiewać BMW, elastyczność robi różnicę, a manual daje ten dźwięk i ten moment, dla którego kochamy motoryzację: klik, bieg, moment, jedziemy. Zawieszenie łączy pewność prowadzenia z komfortem – nie udaje terenówki, ale jak trzeba, przełknie dziurę i krawężnik bez jęku.
Praktyczność? To X3 – pakowny i ustawny
Bagażnik łyka wózek, walizki, zakupy i pół garażu. Kanapa składana – wchodzą narty, wchodzi rower, wchodzą sobotnie plany. Pozycja za kierownicą – wyżej, pewniej, z widocznością jak z loży VIP.
Dla kogo jest ten egzemplarz?
• Dla kierowcy, który chce benzynową R6 i prawdziwy manual zamiast „trybu D i zapomnij”.
• Dla kogoś, kto rozumie xDrive – czyli bezpieczeństwo i trakcję na serio.
• Dla osoby, która planuje LPG i ceni pośredni wtrysk – ekonomia bez kompromisów z frajdą.
Logistyka i wsparcie
• Transport pod dom – cała Polska i zagranica. Podajesz adres, my dowozimy.
• Pomoc w kredycie i leasingu – formalności bierzemy na siebie, Ty bierzesz kluczyki.
• Jazda próbna – zapraszamy. Pojedziemy, posłuchamy R6, odwiedzimy stację diagnostyczną – nie opowiadamy bajek, pokazujemy fakty.
⸻
TL;DR (dla zabieganych)
BMW X3 3.0i 272 KM, manual, xDrive, 2007 po lifcie, niebieski. Ksenony z ringami, ładne alusy, skóra, sportowe kubełki, navi, elektryczne fotele z pamięcią, klima, grzane siedzenia. Szwajcaria, opłacone, gotowe do rejestracji (150 zł). Faktura – bez 2% PCC. Transport, finansowanie, jazda próbna i stacja diagnostyczna – wszystko ogarniemy.
W skrócie: prawdziwe BMW – sześć cylindrów, ręczna skrzynia, 4x4 i charakter.
⸻
Hasło, które robi robotę
BMW X3 3.0i: sześć cylindrów, zero kompromisów.